Islamic Widget

WABAK INFLUENZA-A H1N1 VS. WABAK KAUM LUTH

Akhir-akhir ini, kita di kejutkan dengan wabak Selsema Babi atau turut dikenali sebagai Influenza-A H1N1 yang telah melanda ke negara kita. Dan sehingga hari ini sudah 1000 lebih rakyat Malaysia telah pun di kenalpasti positif menghidapi serangan wabak tersebut. Mungkin itulah tandanya kita semakin hampir dengan hari yang di janjikan Allah. Namun begitu, dalam pada masa yang sama, 1 wabak sosial yang kian menular di zaman URBANISASI ini. Sedar tak sedar wabak ini mungkin sedang menjangkiti NEGARA, MASYARAKAT, SAHABAT HANDAI, JIRAN, malah KELUARGA ANDA & ANDA….

(PETIKAN Dari Akhbar KOSMO! 21 Julai 2009)

Ekoran kelab gay dikepung sebelum diserbu polis awal pagi - 500 tetamu kelab gay terkedu

keratan KOSMO! 2 JANUARI 2009
KUALA LUMPUR - Seramai kira-kira 500 pengunjung kelab gay di Jalan Yap Kwan Seng di sini semalam terkedu apabila mendapati premis itu tiba-tiba dikepong polis.

Semasa serbuan pada pukul 1.30 pagi, kebanyakan pengunjung majoritinya lelaki asyik menari malah ada yang bercumbu dan membuat aksi ghairah bersama pasangan sejenis.

Kelab gay yang dipercayai telah setahun beroperasi itu menjadi tumpuan lelaki yang mempunyai keinginan pada kaum sejenis.

Pada hujung minggu premis itu dikatakan sentiasa penuh dan meriah dengan gelagat pasangan gay yang bermacam-macam ragam.

Pegawai Penyiasat Narkotik Kuala Lumpur, Asisten Supritendan Mohd. Ashril Md. Johar yang mengetuai operasi itu berkata, 28 lelaki dan empat wanita berumur antara 20 dan 50 tahun ditahan kerana positif dadah jenis methamphetamin.

"Kesemua yang ditahan disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang membawa hukuman penjara tiga tahun atau denda RM5,000.

"Polis turut menemui dadah eramin 5 di lantai kelab itu yang dipercayai dibuang oleh pengunjung kelab," kata beliau selepas operasi itu.

menurut beliau ini adalah kali pertama serbuan di lakukan ke atas kelab itu sejak beroperasi sejak tahun lalu.

-Berita di atas juga turut di paparkan dalam Buletin Utama TV3, 20 Julai 2009-

Wabak sosial yang di maksudkan penulis adalah GAY & LESBIAN, yang tergolong dalam HOMOSEKSUAL, yang nampaknya mula menunjukkan taringnya. HOMOSEKSUAL membawa maksud orientasi keinginan shahwat terhadap pasangan sejenis. Sedar tak sedar, kegiatan tersebut telah menjadi seperti 1 trend di kalangan masyarakat yang kurang waras akal pemikirannya. Persoalannya, paparan berita yang ditunjukkan di dalam Buletin Utama tv3, kebanyakan perlakunya adalah Lelaki yang cukup sifat kejantanannya…! Apekejadahnya! Dah tak ada wanitakah di hati mereka?

Di Zaman Nabi Luth a.s, kaumnya mengamalkan cara hidup sebegini, mereka mempunyai isteri namun isteri mereka di tinggalkan kerana mereka lebih senang dengan pasangan sejenis. Ianya merupakan Amalan buruk warga Sadum yang pantang melihat lelaki muda, berwajah tampan dan bertubuh sasa. Namun akhirnya, Tatkala Nabi Luth, beberapa keluarga dan pengikutnya sudah berada agak jauh dari sempadan kota Sadum, maka turunlah azab Allah SWT. Allah memerintahkan malaikat memotong kedua-dua belah sempadan bumi warga Sadum itu dengan kedua-dua sayapnya. Kemudian bumi itu dijulang tinggi ke langit dan diterbalikkan bahagian yang atas ke bawah, yang bawah ke atas, lalu dihempas sekuat-kuatnya ke dasar bumi. Hancur berkecailah kota Sadum dan turut terkuburlah sama para pengamal homoseks di perut buminya.

Kemudian kawasan itu dihujani pula oleh batu-batu daripada tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi. Dan di dataran itu jugalah akhirnya terbentuknya sebuah lautan. Lautan yang digelar sebagai `Laut Mati`.

“Laut mati ini menjadi saksi azab yang di timpa ke atas golongan pengamal seks luar tabii.”


Berikut kupasan lanjut, di petik dari laman:

http://www.mesra.net/forum/index.php?showtopic=50219


Anda ternampak seorang lelaki lembut berjalan dan datang ke arah anda. Anda cuba mengelakkan diri daripada bertembung atau bercakap dengannya. Atau anda mungkin melihat mereka, lalu tersengih menyindir. Anda mungkin terasa jijik kerana membayangkan perilaku mereka yang di luar norma kehidupan.

Gambaran di atas adalah satu senario yang sering berlaku dalam masyarakat kita. Tetapi anda perlu tahu bahawa bukan semua lelaki lembut berkelakuan luar tabii. Ada juga yang lurus dan mempunyai semua kriteria lelaki sejati. Tetapi secara semula jadi, mereka lebih lembut dan menunjukkan sifat kewanitaan.

Bagaimana pula dengan lelaki yang kelihatan seperti lelaki sejati tetapi mempunyai rahsia tersendiri? Itulah golongan yang rahsia mereka ingin penulis selongkar melalui artikel ini.

SIAPAKAH GAY

Siapakah mereka? Bagaimanakah kita boleh mengenali golongan ini? Hasil tinjauan dan temu ramah penulis mendapati bahawa kita tidak dapat mengesan orientasi seks golongan gay dengan mata kasar.

Namun, mungkin bermanfaat jika kita cuba mengetahui beberapa sifat gay yang telah dibuktikan melalui penyelidikan. Menurut seorang pakar perubatan dari Paris, lelaki homoseksual ataupun lebih tepat lagi gay adalah lelaki yang hanya meminati kaum sejenisnya. Mereka hanya cenderung mengadakan hubungan intim dan hubungan seksual dengan lelaki lain.

2 JENIS GAY

Terdapat dua kelompok gay. Kelompok pertama adalah gay tulen atau sejati. Kelompok ini hanya meminati lelaki. Lazimnya, mereka hanya tertarik kepada kaum adam. Sentuhan selamba seorang lelaki pada mana-mana bahagian tubuh mereka sudah cukup untuk membangkitkan keghairahan mereka.

Lelaki yang tergolong dalam kumpulan ini akan mencari pasangan yang menunjukkan kecendurangan yang sama. Mereka akan berhati-hati dalam mencari pasangan kerana takut kegiatan mereka dihidu oleh orang lain. Mereka mampu mendapat ereksi walau dengan hanya melihat dada seorang lelaki yang terdedah.

Sekiranya lelaki gay tidak berjaya mendapat pasangan untuk melayani keinginan seksnya, dia akan melakukan onani untuk memuaskan nafsu. Lelaki yang tergolong dalam kumpulan ini juga jarang bergaul dengan wanita. Mereka selalunya tidak meminati wanita.

Kalau pun ada gay yang bergaul dengan wanita, mereka tidak akan begitu rapat dan akan cuba mengelakkan diri daripada terlalu intim dengan wanita. Walaupun mereka berdampingan dengan wanita cantik yang mengghairahkan, nafsu syahwat golongan gay biasanya tidak terangsang.

Malah, salah seorang lelaki gay yang ditemui berkata, dia membenci wanita kerana wanita dilihat sebagai saingan yang mampu memikat lelaki lain. Golongan gay seperti ini juga tidak akan mendirikan rumah tangga dengan erti kata, tidak akan mengahwini wanita.

Seorang lagi responden yang ingin dikenali sebagai Rick menyatakan bahawa dia tidak mempunyai sebarang rasa ghairah terhadap wanita lalu hanya melihat mereka sebagai manusia yang boleh dibuat kawan. Itu sahaja. Dia amat menyayangi pasangannya yang juga seorang gay.

Menurut Rick, dalam hubungan itu, dia memainkan peranan wanita manakala pasangannya memainkan peranan lelaki. Jangan terkejut jika anda berpeluang mengunjungi ruang tamunya. Gambar-gambar lelaki bogel dan dalam aksi yang mengghairahkan memenuhi dinding ruang tamu. Tidak kurang juga foto Rick dan pasangannya dalam pelbagai pose.

Kelompok kedua pula diklasifikasikan sebagai biseksual. Maksudnya, mereka menjalin hubungan seksual dengan kedua-dua jantina; wanita mahupun lelaki. Lelaki yang tergolong dalam kategori ini mungkin sudah berumahtangga dan mempunyai cahaya mata. Malah, ramai lelaki biseksual berkahwin sekadar untuk menyembunyikan rahsia hitam mengenai orientasi seksual sebenar mereka.

Mereka sedar bahawa mereka adalah gay tetapi sekiranya mereka mempunyai isteri dan anak, maka tiada siapa pun yang dapat mengesan orientasi seks mereka yang sebenar. Tambahan pula, secara fizikal, mereka kelihatan seperti lelaki sejati dan normal.

Beberapa lelaki biseksual yang sempat diwawancara berkata, tiada siapa pun dapat menghidu naluri seksual luar biasa mereka kerana mereka licik mengatur langkah. Mereka mempunyai dua identiti; satu sebagai lelaki normal yang bernafsu terhadap wanita dan satu lagi sebagai gay yang bernafsu terhadap lelaki.

Lelaki biseksual

Lelaki biseksual bukanlah mandul. Cuma naluri dan keinginan seksual mereka luar biasa. Mereka mampu mengadakan hubungan seks dengan wanita dan mampu pula bergelar bapa. Namun, secara semula jadi, mereka lebih puas melakukan hubungan seks dengan kaum sejenis. Ada yang mengatakan bahawa apabila mereka menjalin hubungan intim bersama isteri, mereka masih membayangkan diri mereka bersama-sama lelaki lain. Fantasi seperti ini dikatakan amat membangkitkan nafsu mereka!

Gay biseksual dikatakan lebih berbahaya berbanding gay biasa. Lelaki biseksual tidak akan teragak-agak melakukan apa sahaja terhadap sesiapa yang cuba mengahalang perbuatan mereka.

Menurut pengkaji dari Amerika Syarikat, golongan lelaki biseksual hanya mementingkan diri sendiri dan tidak mengambil kira perasaan orang lain sama ada ahli keluarga, sanak-saudara atau anak sendiri. Pasangan gay menjadi lebih penting daripada isteri. Hal ini diakui beberapa lelaki biseksual yang ditemui.

Mereka juga mengaku bahawa mereka tidak mampu memuaskan isteri masing-masing kerana sebenarnya mereka tidak mempunyai sebarang naluri seksual terhadap isteri. Keinginan yang melimpah-limpah untuk melakukan hubungan seks dengan kaum sejenis biasanya menutup keinginan mereka untuk berasmara dengan wanita.

Biasanya perkahwinan golongan biseksual berakhir dengan penceraian kerana mereka tidak mendapat kepuasan yang diinginkan daripada isteri mereka iaitu seorang wanita. Sebaliknya, mereka akan terus menjalin hubungan dengan pasangan sejenis walaupun undang-undang tidak membenarkan perkahwinan sejenis.
menggugat hubungan mereka dengan lelaki lain. Sekiranya mereka mendapati hubungan luar tabii mereka terancam, maka mereka akan hilang pertimbangan. Perangai mereka tidak ubah seperti seorang pesakit jiwa.


Kenalilah pasangan anda, pastikan diri anda tidak menjadi mangsa keadaan, masyarakat perlu bijak dan berinformasi dan memegang prinsip "Berpesan2 kepada kebaikan & Mencegah kemungkaran". Pihak berwajib perlulah memantau segala jenis kelab2 yang menjurus kearah kemaksiatan. Dan yang paling penting wabak 2 di atas perlulah jangan di pandang enteng. Penularannya perlulah di kawal & di bentras. Jangan sampai akhirnya nanti penyesalan tak sudah bak kata pepatah 'nasi sudah menjadi bubur & bubur itu pula basi!'.


p/s: takut jugak golongan di atas ni masuk dalam keluarga! Naya punya kes!

3 comments:

25 Ogos 2009 pada 5:31 PTG Tanpa Nama berkata...

dunia dah akhir usia...

2 September 2009 pada 8:19 PG Tanpa Nama berkata...

jgn suka megutuk n menfitnah org sekiranya tak tahu perkara sebenar.

20 Ogos 2010 pada 10:00 PTG Tanpa Nama berkata...

http://kesahdunialaki.blogspot.com/search/label/kehidupan%20gay tdk terjangkau akl perilaku mereka... tpuk dada jangan tanya slera..tapi urut balik sbb sakit di tepuk..kalau ble tepuk dahi sekali..

Catat Ulasan

Ape ke Hal?